Iseteeninduse võimalused

25.11.23

Hea lugeja! 

Iseteenindusse sisenemiseks saab lugeja raamatukogu 1. korruse infoletist kasutajatunnuse ja parooli. Sisselogimise koha leiate veebilehe www.lugeja.ee vasakult poolt ülevalt servast. Siseneda on võimalik ka ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID-ga. Palun kasutage selleks TARA ja valides SiseneSamuti saab tagastustähtaega pikendada ka meili teel pikenda@raamatukogu.viljandi.ee või telefonil 433 8660 (info). 

 

Iseteeninduses on võimalik:

  • pikendada laenutähtaega kuni 10 korda (kui raamatul ei ole järjekorda ja võlgnevust)
  • vaadata laenutatud teavikute tähtaega
  • reserveerida teavikut ja seda tühistada
  • vaadata varasemaid laenutusi
  • otsida teavikuid
  • panna teavikuid järjekorda
  • vaadata ja muuta oma lugejakonto andmeid
  • vaadata laenutuste edetabelit
  • reserveerida teavikuid raamatukappi, raamatuid hoiame kapis 3 päeva ning järele saab tulla 24/7.
    Loe raamatukapi kohta lähemalt siin...

 

Perioodika tagastustähtaega iseteeninduses pikendada ei saa. Vabandame!

Otsingut saab teha raamatukogu e-kataloogis URRAM

 

TÄHELEPANU!

Alates aasta algusest palume kõigil lugejail end ümberregistreerida raamatukogus või iseteenindusportaalis www.lugeja.ee

Raamatukoguprogrammi Urram iseteenindusportaalis (www.lugeja.ee) saab raamatute tagastustähtaega pikendada pärast laenuõiguse uuendamist ehk ümberregistreerimist (kontaktandmete kontrollimist). Võimalik veateade: "lõppes ramm". Ümberregistreerimise vajadusest programm kahjuks ei teavita.

 

Oma kontaktandmete kontrollimiseks/muutmiseks iseteeninduses valige: oma nime alt (ülevalt vasakult) - Minu konto ja seejärel veebilehe allservas raamatukogu nime juurest - Minu andmed.  
Pärast andmete kontrollimist/muutmist vajutage nupule "Salvesta".

 

Kui esineb probleeme iseteeninduse kasutamisel, palume abi saamiseks pöörduda raamatukogu
infoleti töötajate poole või helistada telefonil 433 8660.