2. mäng Siiditee ühendas maailma

13.01.22

 

Põhikoolide mälumäng
PÄHKLIPUREJA

2021–2022
(16. hooaeg)

16. veebruar, kell 13.00

2. mäng

 

Siiditee ühendas maailma

 

Mälumängu 2. mängus reisime kaugesse ajalukku ja uurime tuhandete kilomeetrite pikkust muistset kaubateed, mis ühendas Hiinat läänemaailmaga. Termin „siiditee" võeti kasutusele 1877. aastal. Osa siiditeest on kantud UNESCO maailmapärandi nimekirja.

 

  • Mäng toimub 16. veebruar, kell 13.00 vastavalt hetkeolukorrale kas raamatukogus või veebis
    (sellest anname teada mängule eelnevatel päevadel).

 

  • Küsimused on koostatud järgmiste materjalide põhjal:
     

1. Ajalugu : tsivilisatsiooni koidikust tänapäevani : täpne ja näitlik teejuht, Varrak 2009. Lk. 184–185
Leidumus:
Heimtali, Karksi, Kõo, Mõisaküla, Suure-Jaani, Viiratsi, Viljandi.
Pdf-fail veebilehe allservas

2. Imeline ajalugu nr. 8/2013, lk. 66–75
Leidumus: Päri, Mõisaküla, Karksi-Nuia, Abja, Suure-Jaani, Viljandi.
Pdf-fail veebilehe allservas

3. Ajaleht „Sakala" 01.–12.02.2022