Mälumängu statuut

4.11.25

    Põhikoolide mälumängu statuut

   PÄHKLIPUREJA 2025/2026

                     20. hooaeg

 

• Mälumäng toimub Viljandi Linnaraamatukogu ruumides või veebi vahendusel.

Esimene mäng: 05. november 2025, vaata lähemalt ...

o Teine mäng: 18. veebruar 2026

o Kolmas mäng: 08. aprill 2026

• Mängus osalemiseks palume registreeruda https://forms.gle/nmiWJP9iqz9zWTYK6

Märkida õpilaste nimed, kool ja juhendaja nimi.

• Mälumängu algus kell 13.00 linnaraamatukogu galeriis või hetkeolukorrale vastavalt veebis. Veebi vahendusel toimuva mängu eel saadetakse osalejatele enne mängu algust Google Drive-i  link, mille kaudu esitatakse mälumängu küsimused ja antakse vastamiseks ajalimiit.

• Osalema on oodatud linna- ja maakonnakoolide 6.–9. klasside 4-liikmelised võistkonnad. Kokkuleppel korraldajatega võib ühest koolist osaleda 2 võistkonda.

• Võistkondadele esitatakse igas mängus 20 küsimust (etteantud teemal 10 küsimust ja ajaleht „Sakala" artiklite põhjal 10 küsimust).

• Ootame võistkondadelt mälumängu reeglite kohaselt arutletud ja läbimõeldud vastuseid. Küsimuste vastamisel veebi vahendusel ei lähe punktide arvestusse veebist kopeeritud vastused.

• Punktiarvestus toimub kokkuleppeliselt küsimuste koostajatega. Punktitabel saadetakse osalevatele koolidele.

• Autasustatakse iga mängu parimat võistkonda.

• Kolme mängu lõppedes suurima punktisumma saavutanud võistkond on mälumängu antud hooaja üldvõitja.

 

Mälumängus osalemine õpetab meeskonnatööd ja laiendab silmaringi!

 

Meie koostööpartnerid: KULKA Viljandimaa Ekspertgrupp, Viljandimaa koolid ja raamatukogud