Mälumäng Pähklipureja

23.10.24

Põhikoolide mälumängu statuut

PÄHKLIPUREJA 2024/2025

19. hooaeg

 

TÄHELEPANU!

Kui teate kedagi, kes soovib veel mälumängus PÄHKLIPUREJA osaleda,
kuid ei jõudnud endast varem märku anda, siis nad võivad oktoobrikuu lõpuni julgesti laste- ja noortekirjanduse saali poole pöörduda. 

 

•   Mälumäng toimub Viljandi Linnaraamatukogu ruumides või veebi vahendusel.

o Esimene mäng: 06. november 2024

o Teine mäng: 19. veebruar 2025

o Kolmas mäng: 09. aprill 2025

•   Mängus osalemiseks palume registreeruda aadressil: laste@raamatukogu.viljandi.ee.

Iga vooru eel saadame täpse registreerimistähtaja. Märkida õpilaste nimed ja juhendaja nimi.

•   Mälumängu algus kell 13.00 linnaraamatukogu galeriis või hetkeolukorrale vastavalt

veebis. Veebi vahendusel toimuva mängu eel saadetakse osalejatele enne mängu algust

Google Drive-i link, mille kaudu esitatakse mälumängu küsimused ja antakse vastamiseks

ajalimiit.

•   Osalema on oodatud linna- ja maakonnakoolide 6.–9. klasside 4 liikmelised võistkonnad.

Kokkuleppel korraldajatega võib ühest koolist osaleda 2 võistkonda.

•   Võistkondadele esitatakse igas mängus 20 küsimust (etteantud teemal 10 küsimust ja

ajaleht „Sakala" artiklite põhjal 10 küsimust).

•   Ootame võistkondadelt mälumängu reeglite kohaselt arutletud ja läbimõeldud vastuseid.

Küsimuste vastamisel veebi vahendusel ei lähe punktide arvestusse veebist kopeeritud

vastused

•   Punktiarvestus toimub kokkuleppeliselt küsimuste koostajatega. Punktitabel saadetakse

osalevatele koolidele.

•   Autasustatakse iga mängu parimat võistkonda.

•   Kolme mängu lõppedes suurima punktisumma saavutanud võistkond on mälumängu antud

hooaja üldvõitja.

 

Mälumängus osalemine õpetab meeskonnatööd ja laiendab silmaringi!

 

Meie koostööpartnerid: Viljandimaa Omavalitsuste Liit,

KULKA Viljandimaa Ekspertgrupp, Viljandimaa koolid ja raamatukogud